måndag 28 februari 2011

En cheesie blogg..?

Började med att jag hade ett totalt damp på massa olika saker..ringde min vän Anna. Anna är en person som jag känt i hela mitt liv och hur upprörd jag än är lyckas hon alltid lugna ner mig! En härlig fjärt den där Anna..men för att komma lite till saken! Efter mitt damputbrott så drog jag nån halv kul kommentar..Anna menar på att jag är en sån mycket roligare människa än vad det ser ut som i bloggen. Att den känns lite cheesie,töntig och rosa..haha! Alltid älskat rosa så det är ju jag iaf :) Men jag tänkte på det senast idag att igentligen har jag haft så mycket galna saker för mig och är känd för att vara med om de mest pinsamma,roliga och konstiga sakerna. Allt från att ha träffat de mest märkliga männen till de största sakerna som bara inte händer en vanlig männsiska.Visst om jag skulle dela med mig av allt detta och vad som verkligen försigår i Olivia Barfvestams huvud och i hennes verkliga vardag så skulle den här bloggen vara något helt galet underhållande men hm vet inte.. det är mina små roliga saker och vet inte om jag känner för att dela med mig av det till vemsomhelst. Jag är ju någonstans inte heller ute efter att få något helt galet mycket läsare,tycker mest att det är lite mysigt att ha något att pyssla med :) Men men vet att jag är rätt bra på att utåt sätt eller ja visst lite konstig kanske jag uppfattas haha men om jag inte känner någon riktigt bra håller jag tillbaka ganska mycket på mig själv. Vilket nog är lite synd många gånger. Men men det hade varit väldigt kul, kan jag mer än lova :D Måste ju nämnas igen att det skulle ju inte ens bli något seriöst av detta..men va fan vad ska jag säga, jag erkänner jag håller nog på att bli en ja..Antibloggaren har kanske blivit en öhh bloggare HELVETE AHAHAHAHA! MEN! De roliga historierna,allt de märkliga i mitt huvud och i min vardag sparar jag nog för mig själv! Haha..sorry annabanana bloggen förblir nog cheesie ;)
Jag och min annabanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar