söndag 27 februari 2011

Hellooooo!!!

Helt ensam blev jag inte igår. En person jag inte sett på väldigt länge hörde av sig lite spontant sådär och kom över med en flaska vin! Trevligt trevligt :) När jag berättade om att jag skapat en blogg skakade han bara på huvudet.. Han gillar inte bloggvärlden. Han tycker att det handlar om ett sätt och marknadsföra sig själv och att man söker någonslags bekräftelse osv. Jag håller väl med honom lite och försökte förklara att det var lite mer en kul grej och att jag bara  ville testa, men det var inget han köpte ändå haha! Ja ja trevligt hade vi iafall!

När vinflaskan var slut kände vi att vi var sugna på att ta ett litet litet glas till! Men det finns ju inte en enda resturang i danderyd som du kan sätta dig på och ta ett glas,och in till stan skulle vi absolut inte! Så vi kände för att bara vara lite galna och se vart typ "ödet" skulle föra oss eller nåt haha Så vi beställde en taxi iafall,sa till taxichauffören att köra oss till ett ställe man kunde ta ett glas på,kunde ligga varsomhelst, bara inte i stan! Han körde upp oss till mörbycentrum,stannde till vid pizzeria golfen.Visst en öl eller ett glas vin går ju att ta där men sätta sig på dandderyds största alkhishak..hmm.. nää det gick inte..Taxichauffören som verkade lagom underhållen av hela våran spontana ide körde oss sen vidare till mörbyhotell..men det kändes ju inte heller som det där lite roliga spännande vi tänkt oss. Sluta iafall med att vi till slut sa äh vi struntar i det här..kör oss till statiol! Så kvällen slutade att vi köpte med oss cola och mackor och åkte hem och drog ett avsnitt av veckans brott på svt haha! Lite annorlunda lördag blev det iafall! Det gillar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar