måndag 2 maj 2011

"-It was a splendid summer morning and it seemed as if nothing could go wrong. "

Hemma igen efter en underbar helg på mitt land. Vi åkte ut några stycken i fredagskväll. Då tog vi det rätt lugnt blev en god middag och lite vin men VI taggade mest inför lördagen.
Under lördagen vart det rose,kub,massa sommarmusik,grillning och förbredning inför brasan vi skulle ha på kvällen. Vi hade strålande sol hela dagen också! Lyx lyx :) Ja årets första riktiga sommarhäng skulle jag säga. Ett riktigt skönt gäng vart det som åkte ut också. Inte för många inte för få. Helt lagom för ett riktigt skönt häng :)
Men efter en hel dag i solen med med alla olika aktiviteter vart väl en del rätt trötta sedan på kvällen och gick och lade sig  relativit "tidigt". Haha men jag var galet taggad så vart sjukt besviken när den sista mannen tillslut gick och la sig haha men men det var med ett leende jag somnade med ändå :) En otroligt lyckad dag hade vi haft :)

Men ja nu känner jag verkligen att våren/sommaren 2011 har startat. En ny sommar med nya minnen och upplevelser. De minnen som man tagit med sig från varje sommar än så länge är alltid något extra speciellt. För det är sommarminnen. Ögonblick,stunder,dagar i rollis och sena galna men fantastiska kvällar när det är ljust när man går ut på kvällen och sedan lika ljust när man åker hem. Ja sommarminnen helt enkelt som man tar med sig livet ut. Som man om tio år kommer titta tillbaka på och bara njuta och minnas,kommer vara omöjligt att inte få ett leende på läpparna varje gång du tänker på dem. Även de saker som man kanske inte tyckte var det mest fantastiska just då,även dem tror jag  man  kommer titta tillbaka på och bara se det som en av många erfarenheter som man ska uppleva här i livet. Och tänka på att det var sommar, tog vara på stunden och ögonblicket och bara gjorde som jag kände just då utan att tänka på morgondagen. Levde i nuet och inget annat. Och hur underbart är inte det? Att du blir din "sommar person" och släpper lite på gränserna och reglerna. Struntar i "konsekvenserna" :)
Så härligt att så mycket  förevigats på kort också. Dokumenterade stunder,wonderfull :) Åh härliga härliga sommar. Välkommen tillbaka,du har varit mer än saknad!

























2 kommentarer:

  1. du har verkligen inga jävla bilder på mig :(

    SvaraRadera
  2. Hehhe tänkte inte riktigt på det. Slängde bara ihop några som jag tyckte var fina..buuu :( Nästa collage så ska jag tänka på det o leta fram någe fint! Promise :)

    SvaraRadera