söndag 24 april 2011

Forever no matter what. Promise?

Då var det ett par dagar sen jag ens rörde vid min dator. Körde på att stänga av världen i en vecka hehe. Nä men den här veckan har varit skum på lite olika sätt. Inget jag tänker gå in på så men det har varit en del up and downs... Men vad ska man säga mer än thats life ;)

Idag har det varit en mysigare påskafton än på länge iallafall. Alla syskonen åkte hem till mammas kille i täby och det vart en riktig hel dag med dem och hans söner. Vart massa god mat,lite vin,äggletning och kubb :) Mer än mysigt! Annat än vad jag trodde pga av att det vart en rätt galen kväll igår. Att jag ens skulle vara levande kändes som ett under. Men efter en timmas dusch, tre liter vatten och en massa glada leenden. Så vips! Så vart jag mer än levande igen :)

Ja så var det gårdagen..hm..Kim kom hem till mig lite spontant sådär. Pratade med min killkompis David som skulle dricka "lite" vin med några stycken hemma hos honom. Vi drog dit. Och den lugna lilla vin kvällen vart rätt spårad istället. Det vart shots och drinkar inblandat o ja bara galet galet. Hehe brukar ju lätt bli så i mitt fall. Allt eller inget.

Tänkte även på en liten sak i samband med att jag varit hos David igår. Hehe det lite lustiga är att han är mitt ex bästa kompis. De bor även ihop för tillfället. Jag och mitt ex har ingen kontakt alls och han var heller inte där igår. Måste ju säga att det var en liten lustig känsla till en början där. Att sitta hemma i hans lägenhet, plus att han  inte ens var hemma själv. Konstigt..var där dag som natt förra våren liksom.

Äh men det var inte det jag tänkte på så haha! Ala buhu jag saknar dig! Utan det fick mig bara att tänka på vad synd det är att man många gånger inte kan vara vän med sitt ex. Menar när det tar slut med ens kille är det ju inte bara en pojkvän man förlorar utan även en mycket bra vän. Ibland ens bästa vän. Jag vet inte har nog iofs aldrig ens försökt att bli vän med några av mina ex (nu låter det som att det är massor hehe,det är det inte!) Antingen för att jag tyckte han var en skitstövel eller så var det jag som vart idioten. Aaa skulle nog kunna säga att det nästan alltid slutat att jag blivit osams med mina ex utan att jag egentligen vet exakt varför.. Hm..haha könstigt hörrni! Och såhär i efterhand rätt trist när jag tänker på det.  Men men tycker iallafal att det är väldigt gulligt att vissa kan vara vänner efter att ha gjort slut. Som mina vänner Jannie och Kim. De är kompisar med alla deras gamla pojkvänner. Så ja..Jag får väl skaffa mig en pojkvän snart då,se till att vi gör slut för att sen jobba på en livslång vänskap istället haha ;) Men men antar att ens ex alltid är något speciellt för en. Man delade ju alltid något lite speciellt :) Sluta skit eller inte. Allt är en erfarenhet och mitt motto här i livet "Never regret something that once made you smile" Ja ja nu är det movietime! Nu har jag ägnat en alldeles för lång tanke åt ALLA mina ex haha! See ya:)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar