lördag 16 april 2011

Hallååå!

Igår vart nice. Var på födelsedags fest först,sjukt trevligt var det. Enda var att jag lyckades efter ca en timma just när musiken tystnar göra en mega duns trilning ner från en stol. Tänkte bara nej nej när jag låg nere på golvet med kjolen över huvudet. Tittar upp och där står alla 25 personer och tittar på mig haha. Det är så roligt när man försöker släta över det också och kör på att "Det är lugnt allihopa haha ingen fara med mig inte" Och egentligen så hade jag så ont i armbågen och huvudet så jag höll på och dö! Snyggt Olivia haha!

Ja ja sen vara planen att vi skulle till berns. Men vart att jag och min följeslagare Kim gick till collage istället. Där träffade jag en rätt överförfriskad lillebror och en galet glad lillasyster! Sen så började min vanliga hets om att jag måste till en femställe! Alltid! Känner inte att kvällen blir fulländad annars,så solidariet vart det. Blev dock inte kvar så länge och en rätt städat Olivia knatade sedan hem :)

Nu ligger jag i sängen med min lillebror brevid mig. Han ligger dock och vrider o vänder på sig av ångest haha. Han hade slutat på whiteroom och sista timmen där är mer än svart för honom hehe så kan det gå ;)

Äh nu är det dags att göra något av dagen och planera inför kvällens äventyr :) Ha det!


Yesterday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar