måndag 18 april 2011

I`ll be ok. Just not today.

Idag har jag en sån där skitdag. Som nog alla kan ha ibland. Och överlag just nu så känns det som att ingenting går som jag vill att det ska göra. Förbannad och bitter på lite all möjlig skit. Förbannad och bitter på att jag många gånger är för snäll och ofta får skit tillbaka för det. Förbannad och bitter på att jag aldrig slutar hoppas på vissa grejor! Ge upp för fan! Förbannad och bitter över att jag var ute igår fast jag absolut inte hade råd. Förbannad och bitter över att det finns alldeles för många jävla punghuvuden i den här staden. Försvinn! Förbannad och bitter på att jag inte tagit mig upp ur sängen än. Förbannad och bitter på att jag igår skickade iväg sms som var onödiga. Aaa bara en sån där jävla skitdag på alla plan idag helt enkelt. SKIT SKIT SKIT! Nä nu blir det sex and the city maraton och stänga av verkligheten ett par timmar framåt eller hela veckan kanske. Vi får se! Ha de bra hej













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar