måndag 11 april 2011

Kände att det var dags ;)

Helloooo! Åkte iväg till New York och hade det helt fantastiskt! Och ja jag kom hem levande ;)
Åh.. resan kunde inte ha kommit mer lägligt,det var inte en enda minut som jag inte njöt fullt ut!
Det vart massa massa shopping,promenader i centralpark och alldeles för många starbucks kaffe haha. Och ja jag sprang runt och lekte lite Carrie Bradshaw..vilken tjej hade inte gjort det? ;)
När jag satte mig på planet hem hade jag verkligen gråten i halsen..eller ja jag fick hålla mig från att inte börja stört böla! Ville allt annat hem! Just också för att innan jag åkte hade jag haft en sån karusell i mitt lilla huvudet och när jag landade i New York var allt som bortblåst. Samma sekund som jag åtta dagar senare landade i Sverige så satte karusellen i huvudet igång och snurra på samma sätt som tidigare!
Måste nog säga att  New York är och har alltid varit en av mina största kärlekar..haha jag är kär i en stad! Kan inte bli bättre! En stad är n väl alltid trogen och kan väl aldrig såra en! Haha kan inte bli bättre ;)

Har hållt på och googlat för fullt på hur jag ska göra för att åka tillbaka så snart som möjligt,och hur jag ska kunna stanna där för en längre period..hm..ja att åka iväg o vara barnflicka under ett år är ju ett alternativ. Eller att praktisera någonstans. Well well vi får se..Drömmen skulle ju vara att bara lämna skit Sverige ta mitt pick och pack och flytta dit! Jag har ju egentligen inget som riktigt som binder mig till Sverige heller..men ja att "Olivia rädd som få" bara skulle ta sitt pick och pack och sticka till New York och bara hoppas på det bästa kommer tyvärr inte hända. Men men får se om jag lyckas finurla ut något ;)

Bloggandet har ju lagts lite  på hyllan sen jag kom hem. Får se om jag sätter igång lite igen. Just eftersom jag har haft kaaaaos i huvudet har jag inte riktigt funnit mig till ro för att skriva lite men kom fram till att det kanske är bra att jag sätter igång lite smått,vet ju att det är lite terapi för mig! We will see ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar