tisdag 22 mars 2011

Packat och klart!

Yes då har man ägnat förmiddagen åt att packa och fixa det sista. Eller blir in till stan om ett tag och växla pengar och lite sånt men annars tror jag att allt är klart nu. Har endast ringt ett panik samtal till Mamma än så länge haha ;) Min lilla fina Mamma har tagit ledigt från jobbet imorgon för att följa med mig till flygplatsen! Hennes kollegor måste ju verkligen ha förståelse för att hon bara måste följa med sin 23åriga dotter till flygplatsen och hålla henne i handen tills hon ska gå på flyget. Verkligen! Hahah!
Men men börjar som sagt känna mig en aning lugnare,även fast det är imorgon jag åker så är jag lugnare än vad jag varit de senaste dagrarna. Dödsångesten har lagt sig lite iaf :) Ja ja nu ska jag iväg! Ciao :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar