söndag 20 mars 2011

Two days...

Jaa nu är det inte många särskilt långtid kvar tills jag åker..AAAAAA!!! Gårdagen och dagen har jag typ varit på väg in i ett psykbryt.. Jag är extremt flygrädd och rädd för nya saker som att jag tex nu ska flyga själv ta mig från flygplatesen SJÄLV och grejor..Ja jag är överlag en person som är rädd för väldigt mycket!
Har haft mardrömmar senaste dagarna om allt möljligt sjukt som skulle kunna hända..Även kommit fram till att jag måste sluta se på skräckfilm! De har gett mig grova störningar tror jag haha!

Mardrömsscenario ett: Att planet kraschar.
Mardrömsscenario två : Att planet kraschar ner i vattnet,jag överlever men blir uppäten av hajar!
Mardrömsscenario tre: Att planet blir kapat,det blir ett gisslandrama och vi skjuts en efter en.
Mardrömsscenario fyra: Att flygningen går finemang,men att bussen från flygplatsen blir kapad.
Mardrömsscenario fem: Att jag för att undvika busskapningen tar en taxi istället. Men taxichauffören är en psykopat ala i samlarens spår..En film om en psykopat till taxichaufför i NY som låser in sina offer in taxibilen och sen torterar dem..aaaaa ingen taxi för Olivia med andra ord!
Mardrömsscenario sex: Att flyg,buss eller taxi går bra men att det istället blir terrordåd i NY och det bombas lite här och var!!!

Sjuk i huvudet? Javisst, men det här är de tankar som snurrar runt och runt i mitt huvud just nu. Med andra ord fått för mig  att jag inte kommer komma hem levande till sverige..inga trevliga tankar alls! Buuuuuuu! Och på toppen av allt detta så har även min dator som jag skulle haft med mig kraschat.. haha kuuuul!
Det är ju nämligen dessutom så att jag är en extremt otursdrabbad människa så inget dåligt som händer mig förvånar mig nuförtiden!
Hahah min vän Nathalie sa.. Ja men Olivia alla vet ju att du är otursdrabbad men vi får hoppas på att nån som istället alltid har turen med sig sitter på planet! Hahah! Jaaa det få vi VERKLIGEN hoppas!


Men jaja nu ska jag fortsätta att packa och greja lite,sitter även med en stressboll just nu som ska försöka lugna ner mig lite ..funkar inte alls! Kom även fram till att det blir nog att hälla i sig en flaskavin på flygplatsen också,annars blir det synd om personen som sitter brevid mig hehe kanske skulle påverka stackars människan så även den personen tillslut tror att planet kommer krascha eller något liknande hehe. Måste bara sitta och intala mig själv just nu..Allt kommer gå bra,lugn och fin Olivia... LUUUUUGN!!! Herregud jag är verkligen sjuk haha inget nytt kanske ;) Ciaoooo!

2 kommentarer:

  1. Haha har försökt googla det där om de som överlevde flygkraschen, bara för att bli uppätna av hajar istället men hittar inget...

    SvaraRadera
  2. Hahah men jag vet att det hände nåt sånt nångång det var Mamma som berättade det ;)

    SvaraRadera