måndag 21 mars 2011

Don`t bother to write it in a letter if can`t say it in my ear..

Hallå hallå. Då var det en ny vecka och det närmar sig mer och mer tills jag åker.. Det värsta är att jag för tillfälet inte kan tänka på hur underbart det ska bli att åka till NY eftersom jag har fått för mig att jag ändå inte kommer komma fram hehe.

Alltså det här med att vara flyg och katstrof rädd som jag är e extremt svårt att förstå om man inte är det själv..Jag har liksom grov dödsångest. Och sen blir det att eftersom jag är så stressad över detta så går det mesta åt skogen just nu och jag blir väldigt känslig för allt runt omkring mig..usch! Tur att jag iafall har så många fina vänner och en fantastisk familj som ringer lite hela tiden och frågar hur allt är och att jag ska hålla mig lung och så. Haha sjukt igentligen, jag ska till New York de flesta hade gått runt och hoppat av lycka haha jag håller istället på att bryta ihop!

Ja ja nog om det..Varit förbi syrran och fikat mys mys.. Vi snackade lite om det här med bloggen. Jag har ju (vilket jag absolut inte trodde) tyckt att det är lite kul. Skriva lite,lägga upp bilder,citat,collage och skriva ner lite funderingar osv rätt kul när man tex inte har något bättre för sig. Vet att mina vänner och lite bekanta och så läser min blogg och tycker att den är lite små mysig sådär,men sen är det ju en del andra som jag inte vet vilka det är. Och det är också roligt såklart att man kan tycka att det är lite kul att titta in på min lite alldagliga blogg .Det är absolut inte många så,men fortfarande fler än vad jag trodde :) Som sagt bara kul iaf:) Men det jag tänkte lite på det är det här med kommentarer och så.

Rätt många av mina vänner har ju också bloggar..Som iofs riktar in sig mer på mer uteliv osv men vet ju att de kan få en del sådär små taskiga kommentarer och att en del som läser deras blogg gör det för att de stör sig på dem. Det jag tänkte lite på var att tycker att det är så fånigt att lämna de här anonyma och små dryga kommentarerna. Eller om inte annat sjukt fegt. Att liksom "utnyttja" det här med bloggen för att kunna skriva då tex en elak kommentar anonymt som man inte vågar någonstans stå för,eftersom det är ju så att personen inte vågar säga det face2face och istället då drar iväg en dryg anonym kommentar. Töntigt. Skriv vem det är ifrån istället fegis ;)

Men jag vet inte..jag skulle nog bli rätt förvånad om jag fick någon sån där cp dryg kommentar. Känns inte som att min blogg är särskilt provocerande eller att jag som person egentligen är någon som gör särskilt mycket väsen av sig så man skulle "störa" sig på mig en massa. Eller jag tror inte det iafall,säkert nån som gör men men..Jag hoppas ju att de som går in här e personer som "tycker om mig" :)
Eller jag fick ju iofs den där Anna Hibbs kommentaren haha och jag blev verkligen lite förvånad när jag läste den hehe.
Det var så att min vän Olivia skickade två bilder med citat på just för att hon vet att jag älskar sånt. La upp dem på bloggen,frågade sen var hon hade hittat dem,då sa hon att den var från Anna Hibbs blogg. Sen tänkte väl inte jag mer på det. Varför skulle jag göra det? Folk tar väl bilder från lite alla möjliga ställen och bloggar? Hahah så får man plötsligt kommentaren att man är en copycat?  Hahah vem bryr sig liksom? Tydligen någon som har mer än stenkoll på hennes blogg iafall :)
Jaja som sagt har inget emot henne så visst..Inte för att jag tror att hon läser min blogg men hon kan gärna få ta en bild från mig..eller om nån annan känner för att ta en bild från mig och lägga upp på sin blogg så varsågod :) Blir bara glad att nån kunde hitta lite insperation  på min lilla blogg :) Well well nu ska ut med vovven och lite sånt! Ha det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar