lördag 19 mars 2011

Lördagkväll då!

Helloo! Då är kl halv tolv på lördag kvällen och jag ska nog snart gå och lägga mig! Skönt!
Kvällen igår var väl rätt blandad skulle jag säga lite som jag själv känner att jag är just nu. Känslorna dalar upp och ner lite för tillfälet! New York är mer än välbehövligt känner jag,bara tre dagar kvar nu wieeeeee:D

Det vart iallafal det vanliga igår kväll,collage och whiteroom. Och innan var vi hos min vän Olivia. Riktigt trevligt var det där,vi drog in till stan ovanligt sent för vi ville typ inte gå :) Ja ja men på whiteroom blev det lika sent som alltid, åkte hem med Jannie vid sådär femsnåret tror jag hehe men har mått förvånadsvärt bra idag, en aning seg kanske men men :) Har hängt med lillasyster och lillebror under kvällen men nu är de ute och mår gott haha jag höll mig kvar hemma ;) Jaa det finns nog inte så mycket mer att säga..hänt alldeles för lite denna dag kanske så säger väl godnatt här :) Hoppas alla har och får en grym kväll! Natti natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar